Dodám vám Egroupware na klíč, poskytnu školení a zajistím servis.
Zavolejte a domluvte si schůzku: 777 566 384
Na horní liště s ikonkami přepneme na správce projektů:
V levém menu přepneme na seznam projektů:
Vyplníme formulář a klikneme na tlačítko "Uložit". Povinné je pole s názvem projektu.
Jméno projektu je vhodné napsat velmi krátce (projekty se řadí hierarchicky jeden do druhého) a detaily napsat do popisu. Ve formuláři je možné vyplnit i některé další položky: může nás například zajímat datum zahájení a ukončení projektu, stav, priorita nebo kategorie.
U každého projektu lze přiřadit různým uživatelům různá oprávnění. Nejvyšší oprávnění má role "Koordinátor" - ten může vše. Nejnižší oprávnění má "Člen projektu", ten je pouze pro čtení.
Normálně je projekt vytvořen s typem účtování "Bez účtování, jen stav". U takového projektu uvidíte na kartě účtování pouze stav dokončeno/nedokončeno. Pro tvorbu rozpočtu je nejvhodnější volba "Rozpočet a ceník", která vám umožní připojit k projektu ceník různých prací a prostředků a využití ceníku v pracovních výkazech.
Na kartě "Odkazy" většinou není potřeba vyplňovat vůbec nic - zde budou přibývat jednotlivé položky, jak je budete přidávat do našeho nového projektu.
Do vytvořeného projektu můžeme zadat další položky:
Jednotlivé projekty se mohou vkládat jeden do druhého, každý projekt může obsahovat celou řadu dalších podprojektů. Při řízení projektů využijete vnořené projekty velmi často. Struktura projektů se zobrazuje v levém sloupci po menu správce projektů.
Častou položkou bude "InfoLog", kde můžete přidělovat úkoly související s projektem, a "Pracovní výkaz", ve kterém lze sledovat a účtovat vykázanou práci. Další často využívanou položkou může být "Sledovací systém" pro evidenci chyb a požadavků.